Perhekahvila

THL:n ohjeistuksen mukaan paras keino suojautua infektiotartunnoilta on huolehtia erityisesti käsihygieniasta! Muistakaa siis pestä käsiä ja tullaan paikalle terveenä!

PERHEKAHVILA kokoontuu aamuperhekahvilana perjantaisin klo 9.30-11.30 Uuraisten perhekeskuksessa (Virastotie 4, entisen Keski-Suomen Osuuspankin tilat, kunnanviraston "alakerrassa").

Perhekahvilaan voit tulla hetkeksi hengähtämään tai purkamaan toimintatarmoasi sekä tapaamaan muita vanhempia ja heidän lapsiaan. Tarjolla on paikka toimia yhdessä muiden lapsiperheiden ja omien lasten kanssa. llot, huolet ja päivänpolttavat asiat jaetaan kahvikupposen ääressä. Lapsille perhekahvila tarjoaa ohjelmaa, leikkiseuraa ja mukavaa yhdessäoloa. Vapaan leikin lisäksi järjestämme kävijöiden toiveiden mukaan ohjelmaa, esim. musiikkileikkihetkiä, tuote-esittelyjä ja asiantuntijavierailuja.

Tarjolla perjantai-aamuna aamupalaa (vapaaehtoinen maksu 2€/ perhe), kiitos Keskimaalle perhekahvilatyön tuesta!

TERVETULOA MUKAAN TOIMINTAAMME!

Tulethan paikalle terveenä.

Perjantain perhekahvilassa, avoimessa kohtaamispaikassa, useimmiten paikalla on Keski-Suomen hyvinvointialueen perhekeskuskoordinaattori Hanna-Mari apunaan innokkaat perhekahvilan äidit. Mukaan saa tulla myös isovanhempia, vaikkapa viettämään aikaa yhdessä perheiden kanssa, lukemaan ja leikkimään lasten kanssa tai juttelemaan vanhempien kanssa.

Ohjelmaa päivitetään näille sivuille ja MLL Uuraisten paikallisyhdistys ry Facebook-sivuille. Ilmoittelemme toiminnastamme myös Paikallisuutisten seurapalstalla.

Lisätietoja perhekeskuskoordinaattorilta p. 040 536 6391 sekä Facebookista nimellä MLL Uuraisten paikallisyhdistys ry

Toiveita vierailijoista ja mukavasta ohjelmasta otetaan vastaan mielellään, joten kerro ajatuksista ja uusista ideoista! Mikäli olet innostunut toimimaan joskus vapaaehtoisena apunamme esim. kahvinkeitossa perhekahvilassamme ota yhteyttä perhekahvilamme ohjaajiin.

Klikkaa kuvaa nähdäksesi siitä suurennoksen.
Uuraisten perhekeskuksella, Virastotie 4 Uurainen