Jäsenyys

Katso valtakunnalliset jäsenedut

MLL:n liiton verkkosivuilta

Liity jäseneksi

MLL:n jäsenenä saat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Lapsemme-lehden sekä jäsenten valtakunnalliset edut. Jäsenmaksullasi tuet samalla myös paikallisyhdistyksemme toimintaa.

MLL:n jäseneksi voit liittyä tällä sivun reunassa olevan linkin kautta, ottamalla yhteyttä hallituksen jäseniin tai näillä sivuilla olevan "ota yhteyttä"-lomakkeen kautta (muista täyttää yhteystietosi).

Aikuisten jäsenmaksun suuruus vuonna 2022 Uuraisten yhdistyksessä on 25 euroa ja jäsenyys on maksuton kaikille alle 18-vuotiaille!

15-17-vuotiaita kutsutaan nuorisojäseniksi. MLL tarjoaa 12-17-vuotiaille jäsenille Eurooppalaisen nuorisokortin mobiiliversion maksutta. Se toimii Andoid, iPhone- sekä Windows Phone-käyttöjärjestelmiä käyttävissä älypuhelimissa, jotka tukevat Lompakko-sovellusta.

MLL:n paikallisiin jäsenetuihin pääset tutustumaan linkistä:

Lisäksi esimerkiksi Ähtärin eläinpuistoon, kylpylöihin tai Heurekaan menijöiden kannattaa käydä katsastamassa valtakunnalliset jäsenedut osoitteesta http://www.mll.fi/jasenyys/jasenedut/

Meillä Uuraisten MLL:n jäsenille on mainioita, uuraislaisten toimijoiden etuja:

* Kauneushoitola Sievästä saat MLL:n jäsenenä 10 % alennuksen palveluista. www.kauneushoitolasieva.fi

* Kuukan kotiapu , 045 3263363 www.kuukankotiapu.com

* Hepokuuselan seuraavista palveluista:

1. Hepokuuselan synttärivaihtoehtoihin puolituntia lisäaikaa veloituksetta.
    2. 2 Heppatuokiota (1,5h) yhteishintaan 60€ (voi olla esim. 2 lasta yhtä aikaa tai yhdelle lapselle 2 erillistä kertaa)
    3. Tallituokio (2h) 50 euroa/ perhe tai 2-3 perhettä yhtä aikaa 30€/perhe.

Lisätietoja info@hepokuusela.com, Hanna Silvasti,  p. 0400 737 010

Tervetuloa jäseneksi iloiseen joukkoomme!