Tukijat ja yhteistyökumppanit

MLL:n toiminta on vapaaehtoista mutta samalla antoisaa yhdessä tekemistä ja kattavaa toimintaa lasten, nuorten ja heidän perheidensä hyväkseen.

Se, että meillä on mahdollisuus toimia paikkakunnalla näkyvästi ja vaikuttaa todella lapsiperheitä koskeviin tärkeisiin asioihin, on suurelta osin mahdollista loistavien yhteistyökumppaniemme ansiosta.

Meille MLL:lle on tärkeät asiat ovat saaneet tuulta purjeidensa alle ja olemme voineet toteuttaa vuosien varrella uusia visioita ja saaneet vireytettyä toiminta aktiiviseksi ja tähän olemme tarvineet usein teitä tukijoitamme ja yhteistyökumppaneitamme. Kiitos siitä, että olette tukeneet meille tärkeää työtä ja näin mekin voimme olla yksi kattava osa kunnan lapsi- ja perhetyötä parhaimmillaan.

Tämänhetkistä toimintaamme tukevat:

Uuraisten kunta, Uuraisten seurakunta, koulu ja tukioppilaat ja opet, vanhempaintoimikunta, 4H, LiiNat, Sale Uurainen, Uuraisten Martat, Paikallisuutiset, terveysasema ja neuvola, erinäiset yksityishenkilöt, paikalliset liikkeet ja yksityiset lahjoittajat. Tietysti sitä suurta mahtavaa vapaaehtoisten ja jäsenten määrää unohtamatta!

MLL Uuraisten paikallisyhdistys haluaa kiittää kaikkia yhteistyökumppaneita ja tukijoita, myös jo menneiltä vuosilta!

MLL:n yleisten jäsenetujen lisäksi saat jäsenenä paikallisten toimijoiden etuja:

• Kauneushoitola Sievästä 10 % alennus palveluista, kauneushoitolasieva.fi
  • Palokan Jesper Juniorista myönnetään MLL.n korttia näyttämällä 10 %:n alennus kaikista normaalihintaisista tuotteista, ei koske Ruskovillan tuotteita. jesperjunior.fi
  • Hepokuusela https://hepokuusela.fi/; Hepokuuselan synttärivaihtoehtoihin ½ tuntia lisäaikaa veloituksetta, 2 heppatuokiota (1,5 tuntia) yhteishintaan 60€ (voi olla esim. 2 lasta yhtäaikaa tai yhdelle lapselle kaksi erillistä kertaa) tai tallituokio (2 tuntia) 50 euroa / perhe tai 2-3 perhettä yhtäaikaa hintaan 30 euroa / perhe.

- olkoon ilo toiminnassa, olkoon toiminta sydämessä ja olkoon sydän MLL:n rinnassa -