1990-luku

1990-luvun vaihteessa opimme ”Elämisen taitoa taiteesta”. MLL:n vauhdittaman kampanjan avulla osastomme pyrki lisäämään lasten ja vanhempien eri taidealojen tuntemusta ja vaikuttamaan kulttuuritarjontaan paikkakunnallamme. Osallistuttiin Tuhkimo-projektiin, jossa kaikki kuntamme päivähoitolapset, kerholaiset ja ala-asteen oppilat piirsivät oman näkemyksensä Tuhkimo-sadusta. Piirustuksista koottiin näyttelyitä ja tehtiin teatteriretkiä projektiin liittyen.

1990-luvulla ilon aiheita ovat olleet toiminnan vilkastuminen, jäsenmäärän kohoaminen yli 100 hengen, tukioppilastoiminnan käynnistyminen monien yritysten jälkeen sekä hyvä yhteistyö eri järjestöjen, kunnan ja seurakunnan kanssa. Uusia toimintamuotoja ovat myös lasten parkkipäivät päiväkodilla, perhekahvila, lastenhoitorengas, isyyspakkauksen luovuttaminen vuoden ensimmäiselle isälle sekä äitien virkistykseksi järjestetyt saunaillat. 1996 vietettiin yhdistyksemme 70-vuotisjuhlia.